Friday, December 10, 2010

dibelasah akibat tidak hormat SENIOR ?

daripada akhbar harian METRO:


'SETIU: Akibat tidak menghormati pelajar senior, seorang pelajar sebuah kolej, di sini, mengalami kecederaan teruk dan lebam di beberapa bahagian badan serta luka kecil di telinga apabila menjadi mangsa belasahan sekumpulan enam pelajar senior, Selasa lalu.
Kejadian pada jam 4 pagi itu turut menyebabkan pelajar berusia 18 tahun dari Kampung Panggong, Pasir Puteh, Kelantan, mengalami trauma selepas dibelasah dengan tangan dan kaki oleh kumpulan suspek berusia lingkungan 20-an di pekarangan asrama mangsa.

Sebelum kejadian, mangsa yang juga pelajar Tahun Satu jurusan Diploma Sains Komputer, sedang tidur di asrama sebelum dikejutkan kumpulan lelaki itu yang menjerit memanggilnya keluar kononnya untuk berbincang.
Sebaik terdengar jeritan itu, mangsa bergegas keluar dari asrama dan terkejut apabila mendapati sekumpulan pelajar tahun akhir kolej itu sedang menunggunya.

Mangsa yang tidak tahu tujuan kedatangan kumpulan pelajar terbabit tiba-tiba diserang dan dibelasah menyebabkan dia mengalami kecederaan teruk.'

dibelasah ? tidak hormat ? senang-senang jepp kn dye belasah anak orangg ? isk ! ta setuju langsungg sehh dngan budak budak mcm nie ! cube lahh dorgg pk , mcm mne bdk ue nak hormat dorg lao dorg sendiri ta hormat org lain... belasah budak budak junior nie dahh lapokk lahh sehh ! lao aku lahh kene , huh ! smpai mati abg long cari mu... HAHA
lao stakadd ragging ue kire oke lahh ... sbb ue memang adat masuk mne mne asrama .. HAHA .. tp nie belasah ! wahh ... berat nie !!!! pihak berkuasa harus buat sesuatu !!!

;)

3 comments:

pinkysh aQuiela said...

kesian budak tuh. hahaha

apish_hc said...

HAHAHA .. tu lahh pasal ... padahal hanya disebabkn ta hormat jepp... isk isk

♥ ju lya said...

aiyakk ! ni yg takudd mau masok asrama ! naseb lahh dpt lesen stay SMKPJ ! love it !