Wednesday, February 16, 2011

Dari facebook ke bilik hotel

assalammualaikum.....

Lame rasenye ta update blog . hehehe ... mls dehhh ...
tarak topic mao perkembangkn...
hehehe..... nie pon bosan sebab ue teringin nk update blog nie ... dah berhabuk dah blog aku nie .. HAHA ... berhabuk pon , ada aku kesah ? HAHAHAHA .... 
NIE ADE BERITA HANGAT ,SENSASI nie !!!
tentang isteri durjana + pukimak + sialan.... HAHAHA ... terus saksikn dengan berita ini... :  
(ehem , leh jdy pengacara buletin utama nie ) wakakakaka




>>>GEORGETOWN: Angkara laman sosial facebook, seorang suami terpaksa berdepan kecurangan isterinya yang menjalin hubungan cinta dengan bekas teman lelakinya sejak lima bulan lalu.
Malah, lelaki berkenaan mendakwa hubungan isterinya bersama ‘kekasih gelap’ berkenaan bukan saja setakat melalui laman sosial terbabit, tetapi dibawa hingga ke bilik hotel.

Menurutnya, isterinya bukan saja mengabaikan tanggungjawab terhadap dirinya serta dua anak berusia 10 dan 13 tahun, tetapi sudah pandai bergaya.
Suami berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Osman, 48, berkata, meskipun bekerja sebagai kerani, isterinya berubah menjadi lebih pandai bergaya sekali gus menimbulkan kesangsian kepadanya.

Bukan itu saja katanya, isterinya berusia 30-an sanggup menghabiskan masa beberapa jam melayari laman sosial sehingga mengabaikan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu.

“Semuanya terbongkar selepas saya berjaya melayari facebook isteri dan terkejut mendapati pelbagai ayat cinta dalam laman sosialnya itu.
“Kemuncak hubungan mereka ialah apabila rakan saya ternampak kelibat isteri bersama seorang lelaki memasuki sebuah hotel.

“Pada mulanya saya tak percaya, tetapi apabila ditunjukkan bukti, saya tergamam,” katanya yang tampil mendedahkan perkara itu selepas Harian Metro baru-baru ini mendedahkan kisah isteri lari mengikut teman lelaki angkara facebook dalam laporan Jejak Songsang facebook.
Osman kemudian bertanya kepada isterinya mengenai kejadian itu dan isterinya mengaku mengenai perbuatannya.

“Saya terkejut dan tidak mampu berkata-kata apabila isteri mengaku dia bersama bekas kekasihnya berusia 40-an menginap di sebuah hotel di negeri ini.

“Saya kesal dan sedih kerana isteri sanggup curang terhadap saya selepas sekian lama kami berkahwin,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Menurutnya, mereka sudah berumahtangga sejak 15 tahun lalu dikurniakan dua cahaya mata.

Sebelum ini katanya, rumah tangga mereka tiada masalah sehinggalah ‘penangan’ facebook yang mengubah isterinya termasuk penampilan dan sikap.

Katanya, sejak pengakuan isterinya, dia memberi kata dua sama ada mahu berubah atau perkara itu dibawa ke pihak berkuasa.

“Saya tidak mahu dikatakan suami dayus. Sejak pengakuannya itu, saya sudah meminta bantuan pegawai agama Pulau Pinang menasihati isteri supaya kembali ke pangkal jalan dan memberi tumpuan kepada keluarga.

“Meskipun kepercayaan saya sudah hilang terhadapnya, saya berusaha memujuk diri dan berusaha menyelamatkan rumah tangga yang kami bina sejak belasan tahun lalu,” katanya yang berserah kepada takdir.<<<

(sumber daripada harian metro .) ehehe ... nie haaaa... TEKAN ....  huhu.....

ape sehh minah TUA ue .. sundal kn ? dah mcm ape jepp dah ade anak 2 pon nak gatal ! lakhnat kao di neraka taukkk ! HUH ! sian laki dye , susah payah cari duit , dye on9 fb carik scandle ! ntahh pape .....


4 comments:

♥ ju lya said...

ape sehh jadi bini mcm uh ?

wawa said...

haa jue , jgn buat cmtu :DD

apish_hc said...

jue : ntahh lahh . manusia ke binatang ta tao ahh ...


wawa : harap harap je dye ta mcm ue ...

♥ ju lya said...

aku ade hati kudd . ade otak bole pkir aww mane baik mane buruk . btw , ta cium bau syurga sehh law wt cmnie ..