Friday, July 8, 2011

TERsayang , TERcinta , TER-rindu , dan semuanya TER ?



maaf , minta maaf , sorry laa . please .


  • ehhh soryyy laaa , ta sengaja doe syg kao smpai mcm nie skali . kao bkn ta tao aku mcm mne...
  • aduhhh , jngan lahhh anggap nie main main . aku series nie dodol ! 
  • ehhh lekkk laaaa , jngan laaa panggil aku mcm tu... aku ta sengaja RENDU kt kao ... 
  • kn aku da ckp . aku ta sengaja . ta paham ke ? nk buadd macam mana kn ? 
  • hurmmmm , kao pergy jalan dekadd situ , then jangan lahh tolehh blakangg doe . aku ta lehh..
  • aduhhh , please lahh jangan panggil aku dengan mcm tu .. nanty aku cair lorhhh .
  • aku bkn tanak MINTAK hubungan kitee pergy jauhh , tp kao tao kn aku da mcm... mcm... da .... hurmmmm kao tao tao jee laaa ....
  • ok , aku ngakuu aku SAYANGG kao walaopun kao ta syg aku sbb aku syg bkn mintak dibalas kasih syg kepada aku sbb aku sygg kao ikhlas kerana kasih syg itu akan di balas dengan berKASIH kpd org yg SAYANG kpd NYAA ..(ta phm ? DROP DEAD)
  • ok aku tao , kao ramai peminat sbb dengan keUNIKAN pd wajah kao tu , aku tao , setiap kali LELAKI tengokk , mesti dye terus terpikat .. macam aku jugak... 
  • tp kn nk buadd mcm mne , aku lebih rela kalau kao ta bersama dengan aku . sbb ? please laaa ..
okay , niat , bisik haty , impian or sekutunya , aku memang tade pasang bende tu semua sbb aku memang ta nak nyusah kn kao .. nak tao sebab apa aku tanak nyusah kan kao ? 

sebab sebab nyaa :-

  1. aku syg kao ! itu semesti nya ... 
  2. aku nak tengok kao bahagia walao dengan cara nie...
  3. aku dekat dunia memang ta punye harta , sebab semua nya milik ibu bapa aku, bkn aku..
  4. aku juga manusia biasa yang selalu buat silap, n layak ke aku ntok kao ?
  5. kao bagai kan mutiara , dan aku hanya bagaikan sebutir pasir yang selalu kao nmpak kalao g tepi pantai...
  6. aku nie ta seCANTIK, seTAMPAN, seHENSEM, seKAYA, seCOMEL dye . so aku sedar aku siapa...



mungkin kao ta sedar kn yg aku sayang sangadd dekat kao .. biarlah , biarkannya menjadi rahsia antara aku dengan TUHAN . yang penting kao adalah seorang wanita n kao selalu tidak berjauhan dengan aku sbb kao dah aku simpan kan dalam OTAK aku untuk mencari kao setiap waktu... 

maaf kalao dengan cara aku berLUAH nie , kao ta paham ... sbb aku memang nak bagy kao keliru 
sama ada ini untuk kao atao bukan .. biarkan ianya menjadi tanda tanya .. ianya akan terlerai kalao dengan satu sebab, iaitu bila kao memang ada hati , syg , cinta , perlukan aku.... kalao ta , ini bkn ntok kao laa . 
ta semesty nya ntok yg dahulu , skarang , bakal or yg ta di ketahui pon bole . 

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAku SERIES . 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3

6 comments:

♥ julyana atika said...

jiwanggg la pulakk /. HAHA

urfuglyaccount said...

Wauuu .. Puitis .. Sedih pun ade

urfuglyaccount said...

Puitis gilerr .. Da leyh wt esei .. Sedih pun ade jugak .. Dun be tooo sad oke apish nyekk ._.

apish_hc said...

mne ade sedihhh . HAHAHA . lilekkk je .

Eka said...

Eleyh tu pun nk malu .. Ngaku jekk lh wahai apish nyekk yg kamu mmg sedih kn ..

apish_hc said...

mne ade . HAKHAK