Sunday, April 26, 2015

Assalammualaikum. Gua kembali. (PoyoSial)

Hooii! Dah berapa tahun berSARANG blog gue ni? Kihkih! Yelah, orang sekarang dah malas nak menaip dan membaca. Dorang lebih minat kepada VIDEO! Ah uto! 

Aku tetap nak mengangkat budaya membaca dalam kalangan rakyat Malaysia ni. Supaya dorg tak pemalas sgt! Haha. 
*mukadimah ni!*

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Setelah 3 tahun (agaknya) aku dah tak online BELOGGER aku ni, skrg dah tiba masa aku nak mengamalkan budaya lama. Iaitu berkongsi pengalaman dan menaip serta menaip dan jugak menaip. Hikhik

Pejam celik pejam celik aku dah habis dah belajar... Lagi yang memeranjatkan adalah aku dah....... Hmmm dah (sila rujuk gambar di bawah)
 Hahahahaha...

Yee.. Mula-mula tu aku pun tak percaya jugak. Ehh boleh ke ek mcm tu? Hahaha.

Bukan apa, aku tak percaya, yg aku dah jadi SUAMI org! Haha dulu aku ni geli yeyek couple dgn org lain.. Last last kahwin dgn org lain. Tu lah namanya JODOH! 

Alhamdulillah. Bahagia rasanya hidup skrg! Dh menjalani kehidupan rumah tangga ni banyak cabarannya. (Yeye sikit kawen dah 5tahun)! Haha
Tapi seriously, memang banyak dugaan wehh. Aku sabar je.. Mcm mcm boleh berlaku.. Contohnya sekarang ni aku taip sambil dgr bini aku bebel! Hahahahaha

Dia semakin dkt dgn aku sbb tak kasi online!! And bye.. Sambung lagi. Hahahaha bye

No comments: