Friday, July 15, 2011

Hilang engkau yang dahulu.. aku rindu engkau yang dahulu...

Selama mana ?? sampayy bilee ???
Harus ku mencari , harus aku tunggu dan mencarikk kao...
Igauan ini . impian niee ,
Ku gagahi dan juga aku genggam
untuk Ingin berjumpa engkau wahai
Sayang, tapi kau tiada ! kao tiada perasaan
hati, jiwa dan juga rasa cinta kepada
Seorang lelaki yang sedang 
Lemas meronta tambahan dengan
Mengoncang lara serta
Menangis rindu dekat kau kerna ku sendiri
Jangan di tanya kerana
engkau pun tahu.... bukan ?
Mengapa kau bersembunyi ??????????
Kau, wahai engkau jelmalah engkau !!!
dengan Beraksi rindu,
Mimpi-mimpi ku di 
Malam hari dengan tempat di gerbang yang penuh luka
telah Mengarak cinta
serta Suratan takdir membuat aku resah....
Bulan pada malam ini bukannya bintang....
Siang pada waktu pagi hilanglah malam di waktu malam...
aku amat Gundah bila kau hilang entah kemana.,...
aku punya Resah hilang pabila kau datang wahai sayangg ku !!!
Jika kau tiba untuk sayangi aku...
Jelanglah sinar pada wajahku...
Malam ku yg kesepian pon turut akan menjadi ceria..
Moga hangatnya rasa asmara antara kau dan aku...
wahai kasih, hulurkan cintamu kepada ku..
kerana buku Nilam juga bukan untuk mencatat harga permata...
jika kau Hilang bukannya intan yang dapat mengganti...
Sayang, bila kau datang pada saat kau ingin kan aku..
aku berani bersumpah yang aku akan Senyum dan hilanglah duka cerita lama....


*hehe , korgg tao ke ape yg kt atas nie ? yg kt atas nie adelahh lirik lagu hilangg yang aku bgy kt seseorang yg aku rse aku minadd kt dye ! HEHEHE .. _ _ _ _ _ _ _ _ ... biar dye nk katee ape pon , yg pentingg ikhlas nie .. HAHAHHA . lirik lagu dye yg hijao BOLD tu .. yg biasa tu aku tambah sebagai ayadd ayadd buih . HAHAHA ... gegile gegile ~

No comments: